فیلم دختر از دست رفته، یه فیلم متوسطه و به نظرم برای دیوید فینچر گامی رو به جلو محسوب نمیشه و هیاهوی این فیلم نه به خاطر کارگردانی فینچر، بلکه بیشتر به خاطر این مساله است که داستان فیلم، اقتباسی از یک رمان بوده؛ و داستان رمانتیک-جنایی این رمان میتونه در قالب فیلم، با هر کارگردان متوسط دیگه ای هم این هیاهو رو به پا کنه؛ چرا که به زعم اکثریت مردم، مسائل ازدواج، زناشویی و خیانت و... خصوصا اگه مثل این داستان، به روز شده باشه، مهمترین مسائل این دنیا هستند و مسائل دیگه، زیرمجموعه حساب میشن؛ ولی میتونم بگم که فیلم ارزش دیدن رو داره؛ داستان فیلم حول آشنایی یک حرکت مجهول...
ما را در سایت حرکت مجهول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 570 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 0:13